הרב רבינוביץ: בניגוד לפרסומים – לא תומך בבית היהודי

    ארי וידר | צילומסך: אתר ישיבה No Comments on הרב רבינוביץ: בניגוד לפרסומים – לא תומך בבית היהודי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת הבית היהודי רואים את הסקרים ומבינים שציבור גדול שחשב בתחילת מערכת הבחירות להצביע עבורם החליט שלא לעשות זאת, ועל פי המסתמן קולות רבים זולגים למפלגת יחד של אלי ישי.

    על מנת לעצור את הסחף של זליגת הקולות, החלו בבית היהודי להבליט יותר את הרבנים – זאת לאחר שבמשך שבועות ארוכים ניסו בקמפיין המפלגה להציג עצמה דווקא ככזו שפונה לכלל הציבור הישראלי ולא לדתי.

    אולם, מסתבר שבדרך ממשיכה המפלגה לעשות טעויות. בתחילה חשפנו כאן על הפרסום שלכאורה נוגד את החוק, בו הופיע רבה של קרית שמונה הרב צפניה דרורי, ועתה מתברר כי המפלגה אף מפרסמת תמיכה של רבנים שלכאורה כלל לא חתמו על תמיכה בה.

    המדובר ברב נחום רבינוביץ ראש ישיבת ההסדר ברכת משה במעלה אדומים, שטוען כי לא חתם על מכתב תמיכה בבית היהודי, וזאת בניגוד גמור למה שפורסם מטעם המפלגה כנראה.

    במכתב שמפורסם השבוע נכתב "אנו, רבנים וראשי ישיבות בציונות הדתית, מבקשים לברך ולהודות לכם על פועלכם הרב בכנסת היוצאת. על שנתיים של עמידה איתנה ונחושה, הצלחה בקידום תחומים רבים וחשובים לתורה, לעם ולארץ ועל שהצלחתם לבלום ניסיונות לחוקק חוקים נגד התורה ונגד רוחה של האומה".

    "אנו מודים לכם על שיתוף פעולה פורה ועל קבלת עצה ותושיה מגדולי רבני הציונות הדתית. אנו רואים בבית היהודי תנועה דתית לאומית הנאמנת לתורה ולהדרכתה. מפלגה זו על נבחריה המצוינים היא הייצוג הראוי של הציונות הדתית והיא זו שצריכה להוביל בכנסת ובממשלה את השפעת ההשקפה הציונית הדתית על דרכה של המדינה לאור תורתם של רבותינו".

    בתגובה אמר הרב נחום רבינוביץ לכיפה כי "אני לא יודע מה מתפרסם ולא מכיר דברים כאלו. אני לא עוסק בפוליטיקה ולא מכיר את העצומה הזו".

    ממפלגת הבית היהודי לא נמסרה תגובה.



    0 תגובות